Facebook yayıncı ve uygulama geliştiriciler için çok daha farklı özellikleri kullanıma almaya hazırlanırken yapılacak değişiklikler ile birlikte gerçekleşecek en önemli değişiklik artık Facebook kullanıcısı olmayan kişilerin de reklamları görüntüleyebilmesi olacak. Facebook kullanıcısı olmayan ve üyelik bilgileri ile giriş yapmayan kişilerin de Facebook reklamlarını görebileceği ve böylece bu reklamlar ile etkileşime girebileceği belirtilirken bu durum kuşkusuz markalar için de oldukça avantaj sağlayacak.
Reklamlar Kontrol Edilecek
Facebook tarafından yapılan değişikliklerde en önemli detaylardan bir tanesi de bundan sonraki süreç içerisinde reklamlar üzerinde tam kontrol sağlanabilmesi. Facebook reklamları için yapılacak değişikliklerde kullanıcıların reklamlar üzerinde tam denetim sağlayabilmesi mümkün duruma getirilirken böylece istenilen reklamların görüntülenmesi ya da kapatılması mümkün olacak. Facebook tarafından yapılan bu hamlenin kullanıcıların reklam konusunda herhangi bir sorun yaşamaması adına büyük bir önem taşırken konuyla ilgili gelişmelerin önümüzdeki günlerde resmen devreye alınması bekleniyor.
Bundan sonraki süreç içerisinde daha çok özelleştirilebilir reklamların kullanılacağı belirtilirken bu markalar için de daha iyi bir durum sağlayacak. Zira hedef kitleye ulaşma noktasında Facebook markalar için de avantaj sağlarken kullanıcılar daha çok ilgilendikleri reklamları görüntüleyecek ve bu reklamlar ile eskiye oranla daha fazla etkileşime geçecek.